One day I'll fly away.

Närmare bestämt i morgon. Då flyger jag ut. Inte långt, men till Stockholm. Och det är inte fy skam. Dessutom har jag resesällskap i form av en Malin. Känns tryggt. Någon att klämma på vid start och landning. Och någon att stressa upp totalt så fort jag hör ett konstigt ljud. I morgon ska vi second hand-strosa, jag och mammsen. Och göra oss hemmastadda på vårat hotell på Mariatorget. Eller plan, eller vad heter det? Vi ska ha en fabulös helg. Och jag ser mycket, mycket fram mot den. I dag kommer Alex hem. Det ska bli fint med sällskap igen. Även fast det varit ovärderligt skönt med några öronproppsfria nätter. Nu är mina öron är totalt redo och uppvilade för ett öronproppsmaraton i någon månad igen.

Mamma på vår sista visit i huvudstaden. Bilden får tala för sig själv.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0