Röda kattdjuret.

Min älskade vän Tipp hade klarat sin första tenta på högskolan galant, så det behövde vi fira. Och det är ju så himla trevligt med vardagslyx, så det hittar man gärna anledningar till. Vi gick till The red lion. Där är det mysigt och engelskt och man kan få osötad lite besk cider. Vilket råkar vara min favoritsort. Efter en stund kom Alex också och bjöd mig på mat. Det är en bra karl jag har fått tag på minsann. Och eftersom vi inte kunde enas om vilken bild av de två Tippi tog på oss som blev bäst får vi väl helt enkelt titta på båda. Och en Tipp.

Stelt gift par.
En söt tipp.
Tipp: Men se inte ut stela ut!
Okej, sa vi och försökte slappna av.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0