Får man?

Peppa redan nu för helgen som kommer? Vet att det bara är tisdag. Men jag har en rysligt bra känsla som säger att den här veckan kommer att gå fort som bara den. I kväll ska jag och Marie springa. I går gjorde jag och Tipp det samma. Dock tror jag mig kunna säga redan nu att, i dag är vädergudarna mer på min sida. I går sprang vi i spö-jäkla-regn och i dag skiner höstsolen fint. Snart, snart är det dags för Hässelbyloppet i Stockholm och i och med detta är det även snart, snart dags för lyxhelg med Mamma. Det är det bästa.
Jo. Det här skulle ju handla om helgen. Vi ska på bio jag och karln på fredag. Vi fick ju en herrans massa biobiljetter i lördags på festen. Och jag verkligen längtar efter ett biobesök. Det är höstmys in a box det. Lördag ska jag visserligen jobba några timmar i Le shoe shop. Men efter det väntar ett smarrigt restaurangbesök, också med karln i mitt liv. En riktig myspyshelg. I bland är det skönt att det är tsidag, tråkigaste dagen på veckan, men man är ändå pepp. Det gillar jag.

Okej. Inte lika pepp som i lördags när spontandansen var som bäst. Vid en så där 4 på natten. Men ganska så bra pepp ändå för att vara en helt vanlig tisdag.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0