Horisontalläge.

I går regnade det nerifrån. Det gör det ibland här i Göteborg. Jag hatar det. Trots rusket gav jag och Marie oss ut på tur. Flåsandes och stela pinnande vi på i över 7 km. Det kändes ganska bra. Mindre bra var att på vägen hem hämtade jag ut mitt visum till Indien. Det är ju i och för sig bra i sig, men inte det faktum att jag fick betala 250 kr i straffavgift för att jag satt på 10 kr för lite porto på kuverthelvetet som de skulle returnera passet i. Äh. Dumma. Men nu har jag i alla fall visum. Alltid något. Eftersom regnet hånat mig och Göteborgs invånare vertikalt hela dagen lång, blev det horisontalt läge i soffan, resten av kvällen. För att väga upp.

Raggsocka på. Jump-suit på.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0