Sedan sist...

...i lite bilder. Det var ju ett tag sedan vi körde ett -sedan sist- så att säga. Ja. Så sedan sist...

...har vi haft Alexanders pappa på övernattning, mat och lite vin. Visst att Alex och hans pappa är lika varandra, men inte så lika. Det är såklart Alex på bilden, och ingen annan.

Jag har köpt mig ett par nya jeansshorts från gamla goda H&M. De fick följa med mig och mina ben ut på middag med trevligt sällskap av Sofia, Anna, Anna och några till tjejer i torsdags. Även toppen är relativt nyinköpt, denna från Myrorna.

I dag har jag och Alex ätit sallad på stan i solen, för att fira. Vet ni vad? Jo, att jag har fått jobb! Himla bra eller hur?

Efter firande och ätande gick vi vidare till Buttricks för att leta hip hop-atteraljer till morgondagens stundande hip hop-fest hos Tippi. Vi hittade inget bling som föll oss i smaken, däremot hittade vi klämvänliga bröst. Detta tyckte vi ju såklart var himla roligt eftersom min kära vän Johanna, just går under smeknamnet "Squeez".
Nu inväntar jag mest bara Pernilla som ska komma hit. Vi ska mumsa ost och kex och kanske, kanske slinker det ner en och annan skvätt rödtjut till ostarna.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0