Ber ödmjukast om förlåtelse.

Förlåt. Jag är en ytterst dålig bloggare. Fasiken, jag visste att förr eller senare vid någon tidpunkt skulle min blogg bli lidande. Och det är precis det som har hänt nu. Sedan jag började mitt nya jobb förra tisdagen har jag sugit på att uppdatera. Jag vet.Till min ursäkt vill jag dock poängtera att jag numera ägnar mig åt intensivt skrivande dagarna i ända. Och ibland finns det inte några bokstäver kvar i mitt huvud när jag väl kommer hem. Jag hoppas att ni godtar min förlåtelse med löftet om att jag ska bättra mig. Kanske redan i morgon, eller i kväll, kommer bilder från helgen som varit och en lite längre update på mitt liv. Håll till godo.
Puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0