As always.

Helgen i bilder. I går var tanken brännbollsturnering i Slottis. Det blev inte så eftersom vädergudarna inte ville visa sig från sina bästa sidor. Men inte är väl vi dom som är dom så vi körde fest hos älskade Malin i stället. Fantastiskt trevligt. Och mycket folk.

Imorse vaknade jag klockan 1. Gick upp. Åt två mackor och sen gick jag och Alex ner till Mariaplan för att möta upp Tippi och Palo. Det var den årliga majorna-loppisen förstår ni. Alla som vill får ställa ut ett bord och sälja av sitt junk. Nästa år ska jag sälja av Alex och han mig. Kan bli mycket intressant att se vem av oss som går bäst på marknaden so to speak. Soffan kallar.












Och från loppisen i dag.



Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0