Another week is coming to an end.

Eller jobbveckan i alla fall. Känns direkt bra. Inget mer att orda om det fina faktum. Det finns rosébubbel hemma. Det kommer det inte finnas i morgon. Flaskan inhandlades på äkta charterresenärsvis i samband med vår resa till Egypten. Det vill säga att den redan låg så fint och väntade på våra stolar i planet.
Resan då. Jo, den har varit bra. Äcklig mat och stundtals enerverande hög musik nere vid stranden. En morgon var jag så kokande så jag gick fram till dom där extremt hurtiga, överjobbiga, "hotell-underhållarna" som drog i gång den högst tvivelaktiga musiken redan klockan 10 (?!) på morgonen, och ska skarpt i från. Varpå de sänkte en aning. För att sedan succesivt höja igen. Morr. Var det inte stretching på morgonen vid poolen så var det volleyboll eller egna koreografier som framfördes av "hotell-underhållarna". Nedan har ni deras favvo-låt (lätt topptre i alla fall). Rysligt dålig.
Anyways. Annars var det väldigt skönt med bad, sol, snork och mys. Här är vi med våra vänner.
Idolvågen har en än gång kommit in. Och som vanligt dragit mig med. Vem vinner och vem försvinner. Jag, bubblet och karln tar reda på det i kväll.
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0