Att kväva skrattanfall.

Det är svårare än man kan tro. Faktiskt. De bubblar ju oftast upp otroligt snabbt och under okontrollerade former. Men jag börjar faktiskt bli ganska bra på det. Anledningen till detta är att jag hittat en sådan himla underhållande blogg att fördriva tiden med nu i post-semestertider då allt inte riktigt är i full gång än. Det är precis min smak av humor. Ta en titt på den vettja. Och kom gärna med tips på hur man ännu bättre kväver skratt i en helt bibliotekstyst lokal.
För övrigt ska det blir fint med ett glas rosé i solen i kväll. Tätt följt av fajitas-bak med karln hemma. Han har en present till mig också ha jag fått nys om. Vet inte vad jag gjort för att förtjäna denna uppskattning i veckan. Men jag gillar det såklart.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0