Det röda lejonet.

I går hade vi lägenhetsvisning hos oss. Hon var mycket intresserad och på söndag är det vår tur att få gå på visning. Vi var i och för sig på en visning vi med i går. Vid Mariaplan. Fantastisk söt liten skokartong. Men p.g.a just det faktum att den var lite liten, fick vi tyvärr inse att det inte var något för oss. Jag vill ju få plats med mer second hand-fynd. Eller mer junk som Alex skulle uttryckt sig. Men inget ont som inte har något gott med sig. Det blev ett spontanstopp på Red Lion med tillhörande krubb och öl. Sen promenerade vi runt i Majorna och fantiserade om vart vi vill bo. Det var en bra kväll.

Jag hade en sån där dag i går när jag inte alls kände mig snygg, och fotovägrade därför bestämt.  Alex å andra sidan var ett litet kex.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0