Paddla.

Paddla. Liten kanot. Det är vad jag ska ägna mig åt i helgen. Sjukt, jag vet. Inte alls min grej. Plus att väderprognosen visar regn, regn och åter regn. Kul. Det blir säkert bra. Det är jag och Tipp och massa okänt folk. Nya människor är ju roligt. Nu är det som det är. Och som sagt, det blir säkert bra. Vi har bunkrat upp med ponchos, matsäck, alkoholhaltig dryck, party-stass och, i mitt fall, med öronproppar. Frida kanske snarkar. Better safe than sorry.

Jag har själv aldrig upplevt detta fenomen tidigare år, även fast det nu är 6:e upplagan som går. Den här bilden har Malin tagit förra året. Så kan det se ut när man paddlar, helt enkelt.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0