Den kan vara funnen.

Back-up-dressen till bröllopet. Tog på lunchen min sedvanliga tur till Beyond Retro för att spana nyinkommet. Det hade rassalt in en hel del nytt sedan förra veckan då jag var där sist. Provade ett tiotal saker, förälskade mig i tre, la undan en. Och denna enda kreation var i modellen helt perfekt. Stor vidd i kjolen och tight upptill med rosett på ryggen. Har som sagt lagt undan den till i eftermiddag då Lisa får följa med och vara smakråd. Mitt enda tvivel ligger i att den är lite för "vanlig" och inte så "glänsande" som kanske brudens festklänning bör vara. Men som Tipp så fint påpekade: Mitt bröllop, jag bestämmer. Så sant som det är sagt.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0