Kära blogg.

Jag har än en gång fyndat/syndat. Denna gång heter synden Pop Boutique. Butiken är nästan lika syndig som Beyond Retro. Nästan mer syndig, nu när jag tänker efter. Lite dyrare, men med lite mer överskådligare plagg. Snälla bloggläsare (och make) förlåt mina synder, men inse även hur jäkla fin detta kommer att göra mig på midsommar, och förmodligen ett antal helger till framöver. Till maken vill jag även tillägga, att jag trots denna synd, hann med det jag skulle på lunchen med. Det vill säga, köp av myggnät. Så det så.

När denna mastodonta hög var genomprovad, inhandlades ett stycke klänning, ett stycke linne och ett stycke kjol. Intresseklubben antecknar för fullt, jag vet.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0