Lugnet efter stormen.

Som infunnit sig. Känns konstigt att nu är det bara slut. Vi har planerat och levt bröllop nu sedan november förra året och på en dag är det hela klart. Gift, gängad och stadgad. Eftersom den här frun gillar projekt sattes det genast i gång med ett nytt i går. Jag hade fått en vision som skulle förverkligas. I bröllopspresent från min söta mormor, fick vi en antik, vacker servis. Och en sån liten sötsak vill man ju inte ha instängd bakom en lucka som man knappt aldrig ser. Nej. Så i går när vi var ute på handlingsuppdrag passade jag/vi på att inhandla en hylla som vi skruvade upp i köket som den vackra lilla servisen nu huserar på. Förutom det köptes även en bröllopspresent till oss själva i form av nya påslakan i ekologisk bomull. Med färger som kommer passa som hand i handske i vårt sovrum. Även ett par blommiga krukor inhandlades. Mycket nöjd är jag även över den trearmade femtiotals lampan som vi fick med oss från Bollnäs den här gången. Och just det, Squeezy, orkidéerna lever och frodas. Tro't eller ej.

Det var förövrigt besöksrekord här på lilla bloggen i går. Roligt.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0