Mika Stressen Wellander.

Stress och jäkt. Aldrig en lugn stund. Det är inte bara att bli fruga kan jag informera om. Det avverkas fix och trix på löpande band denna vecka. Schemat är fullspäckat med allt i från brynplockning, till nagelförlängning, till musikplanerande, till kyrkoprogram och menyer. För att inte tala om det strikta diet som råder parallelt med detta ståhej. I går inhandlades det i alla fall backup-dress. Det blev den jag hade lagt undan på lunchen. Tog med Lisa dit efter jobbet och efter godkännande från en oberoende vän, slog jag till.
I går hände sjukaste grejen också. Var på brynplockning och tjejen som fixade frågade vart jag skulle gifta mig, varpå jag såklart svarade Bollnäs. Då visar det sig att hennes kille är från Bollnäs och att det var en kille jag gick i förskola med och som var min "första kärlek", om man nu kan kalla det för det vid 6 års ålder. Oavsett. Så himla roligt. Han flyttade från Bollnäs bara efter ett år eller så, sedan har jag inte sett eller hört av honom. Förr än i går. Måste vara nått konstigt pre-marriage-sign. Roligt var det i alla fall.
I kväll blir det halvåtta hos mig. Ska bli skönt att inte bröllopsstressa, utan unna sig lite vin och gott sällskap.
Just nu är jag glad att det finns mycket av den här varan att tillgå.

Puss!

Kommentarer
Postat av: moja



Är det möjligen Sebastian Kammerling du refererar till? kram

2011-06-10 @ 09:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0