Dom är här.

Nu. Föräldrar och Mormor alias Moja. Som vanligt hade de förirrat sig ut på Hisingen först för att landa hos oss vid kvart i tio tiden. Då drack vi te. Och pratade bröllop och uppladdning inför varvet. Sen i morse smög vi upp jag och Alex för att inte väcka dom. Vi bor ju trångt som det är och nu de närmaste dygnen är vi fem personer som delar på våra små kvadrat. Men det funkar. Det är viktigt med hejarklack i morgon.
I går på vägen hem stannade jag för att plocka på mig syrener. Det var inte så bra. Moja var tydligen allergisk så de hamnade raskt på balkongen. De står i "glaset" jag köpte på möhippan i lördags. Det är sjukt användbart alltså.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0