Dubbelt.

Så mycket bio ska det bli i helgen. I kväll går vi ut starkt med Water for elephants. Jag och Linda på Bergakungen. Där betalar man för vad det är. Kanske rätt förutsägbar, fin och ofrånkommande sorglig på slutet. Antingen dör ett djur eller en människa. Eller så får de inte varann. För självklart finns det i handlingen en förbjuden kärlek. Förutsägerbart eller icke; Jag vittrar trevligt fredagsnöje. Bion är slut runt halv nio. Efter det är det högst öppet. Det kan bli en sväng på fotbollsmatch. Det kan bli en öl i goda vänners lag. Det kan även bli tidig dejt med sömnen, som jag försummat lite den här veckan och borde catcha up with.
I morgon på agendan står det först stadstur med karln och vid tre är det dags för bio nummer två. Då blir det Kings speach med Frida. Söndagen ska spenderas på hemmaplan i Majorna där den årliga stora utomhusloppisen äger rum. Förra året utlovades försäljning av både mig och Alex. Oklart om det blir så. Vill man läsa vad jag gjorde för exakt ett år sedan denna helg, kan man göra det här.

Dubbelt i ny Beyond retro-klänning.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0