Glömda bilder men bra ändå.

Mysigt. Och gott. Så var det i går. Och babbel om snusk och snask, såklart. Precis som det ska vara. Det känns dock lite i kropp och knopp att man smuttade vin och somnade sent i går. Det är dåligt, med tanke på att jag och Marie ska springa 1,3 mil i Skatås i kväll. Vi sitter i alla fall i samma båt. Det är en bra sak. Jag glömde helt av att ta bilder i går, kom på det på vagnen på väg hem. Jag ser det som ett bevis på en lyckad kväll, där jag uppenbart hade annat än bilder att tänka på.
Veckorna går så fort. I morgon är det fredag igen. Så härligt. Och så bra. Bara två veckor kvar tills vi springer det stora varvet. Då kommer min mamma, pappa och mormor hit också. Can't wait. Det ska bli så fint.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0