Middag.

Bjöd Frida a.k.a Tipp/Tippity/Tippilove på i går. Eftersom det endast, alltså ENDAST är okej att frossa i lite kolhydrater denna vecka, fick vi passande nog pasta. Carbonara närmare bestämt. Folk på jobbet frågade i morse om jag börjat kolhydratladda inför loppet nu. Nej, det har jag ju faktiskt inte. Jag måste börja med det nu. I morgon i alla fall. Har fått tips om att den bästa uppladdningen på själva dagen, är att mumsa pannkakor till frukost. Bra alternativ. Det kör vi på tänker jag. Gud, så gott. Pannkakor är ju i stort sett bara snabb energi. Vilket jag såklart behöver då. Sen, på söndag, då jäklar. Då är det striktare diet än någonsin som gäller. Och nej, jag är inte besatt. Jag har bara en brudklänning som inte passar. Det ska det bli ändring på. Efter loppet. Tills dess är det bara gott vitt mjöl och andra smarrigheter som gäller.

Hemmagjorda chocolatechip cookies by Tipp, kanske inte är ideal kost. Men en gång är ingen gång, visst? Det var väldigt gott.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0