Tjejsnacket.

I kväll är det återigen dags. Dags för tjejmiddag med Sofia, Johanna, Marie och Lina. Denna gång står Sofia som värdinna och som vanligt ska det bli en väldans gemytlig tillställning. Vinet är med, har laddat med potentiella ämnen att avhandla och jag hade egenkomponerad klädbytardag i panik i morse. Mja. Riktigt sådan stor sak är det ju inte. Men det är trevligt. Och det är icke att underskatta. Eftersom man får unna sig i kväll är det strikta rekler som gäller i dag. Sallad och vatten och åter sallad och vatten. Brudklänningen blir inte mindre av sig själv, lika lite som jag inte blir det. Dumt nog. En och en halvs månads strikta regler. Sen ska jag frossa som en 90 kilos man i U.S.A på bröllopsresan. Drömmer redan om coleslaw. Mums. Tills dess får jag nöja mig med jordgubbsvatten.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0