Fredag i storstaden.

Det var överhuvudtaget en himla fin helg i Stockholm. Jag och mamma gjorde massa trevliga saker. Och framför allt åt vi en hel massa god mat. Förträffligt har det varit. Vi tar oss en titt.

Vi startade fredagen med lunch runt Mariatorget där vi bodde, innan det var dags för utforskning av second hand-utbudet i huvudstaden. Den här tröjan är dock från Monki och köptes dessvärre icke.
Mammas klänning däremot är från Beyond retro, och var en av två som hon slog till på. Jag köpte en bara en ynka liten på Emmaus. Bra gjort för att vara mig faktiskt.
Efter avklarad shoppingtur och mys på hotellrummet, gick vi till en indisk liten pärla. Maten var to die for. På riktigt. Jag åt Lamm korma (som alltid) och mamma lammkotletter. Nan nan.
Här är mor min...
...och här är jag.
Vi avslutade kvällen i hotellbaren med hutlös dyra drinkar. Därför blev det endast en var och sen var det dags att sova. Men det var lika bra det. Bra dag.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0