I morgon smäller det.

Högskoleprovet. Aldrig tidigare gjort det men i morgon, då jäklar. Har legat i hårdträning hela veckan. Eller ja, delar av den i alla fall. Det är freakin' svårt alltså. Man känner att man är lite ur gängorna när man inte studerat på ett tag. Man är liksom inte bekväm i själva situationen med att tenta. Och ännu mindre bekvämt finner jag det faktum att jag måste vara på plats för skriveriet redan klockan 8 i morgon. Det är lördag i morgon för er som missat det. Och klar blir jag inte förr än halv fem. Som en arbetsdag fylld av konstanta gnuggningar av geniknölarna. Misstänker att min hjärna kommer att vara som en urvriden tvättsvamp när jag kommer hem. Förbehåller mig därför rätten för de som träffar mig i morgon kväll, att prata totalt osammanhängande och lite konstigt. Wish me luck folks.

Från fullt fungerande...
...till helt upp och ned.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Ella

Bra inställning! Gjorde högskoleprovet på 90-talet för egen del..Skittufft

2011-11-18 @ 07:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0