The passed days.

Onsdags - tjejmiddag. I går - huvudvärk och filmbesök. Onsdagen först då. Vi har ju vår fina tradition med tjejmiddagar. En av tjejorna kunde tyvärr inte vara med i onsdag eftersom hon är sjuk och ska gänga sig på lördag. Man vill ju verkligen inte vara sjuk på sin bröllopsdag så hon var hemma och kurerade. Helt rätt gjort. Vi andra höll ställningarna med en rejäl dos av både snask och snusk. Precis som förväntat. Jag hade gjort kycklingfärs-pasta med squash och mozzarellasallad och äppelpaj till efterrätt. I går när Lisa kom för att se på film fick även hon smaka på pastan. Den fick godkänt av alla inblandade så det var ju himla bra. Vi såg på Bad Teacher och åt onyttigheter. Filmen var sådär, men sällskapet och godis var desto bättre. Världens finaste regnbåge såg vi också när jag och Lisa gick ner innan filmen för att hämta mitt pass med visumet till Vietnam som kommit. Just det. I dag ska jag bli utbjuden på middag av Lisa och Linda. Jag har inte en aning om vart. De är hemlighetsfulla de där damerna. Klockan sju i kväll blir jag upphämtad och förd till hemlig destination. Spänning hög.

Gårdagens vackra båge.
Torsdagsmys i höstmörkret.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0