Halmstadshelgen.

Hej. I helgen har vi varit på turné. I fredags efter avslutat dagsförvärv tog vi vår lilla hyrbil och puttrade söderut. Med första stopp Falkenberg. Vi skulle hälsa på Alex bror med tillhörande sambo och två busungar. Det var himla mysigt. Vi fick grillat och så fick man lite vin om man ville.  Morgonen därpå, efter att vi snoosat bebis och lekt lite med den större var det dags att åka vidare mot Halmstad. Men först loppisstopp.

Nöjd jag och vettskrämd (?) sötnöt.
Som sagt. Lördagen började med ett stopp hos Maggans Loppis i utkanten av Halmstad. Där hittade jag äntligen min fina, FINA galonstol. Att vi fick en pall på köpet och en plånbok vara bara plus.
Jag la labbarna på en jacka också. Alex kommentar var "kan du inte bara vara vanlig ibland". Sagt med glimten i ögat såklart. Jag sade informativt att "nej, det kommer inte hända" jag trvis för bra med mina loppisfynd.
Efter en till loppis, där vi inte hittade något, åkte vi till hotellet för att checka in oss. Vi började bli lite hungriga och strosade in på gågatan för lunch och en och annan kall öl i solen.
Jag fotade surroundings...
...och Alex väntade tålmodigt.
Efter en tuppis på rummet snurrade jag i min nya klänning från Beyond Retro, innan vi gick ut för middag.
Natten avslutades med snygg kille på dansgolvet ända till stängning.
Bra natt, bra dag, bra helg.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0