När alla.

Mina vänner är på Way Out West. Typ. Roar jag mig med att dammsuga. Det har varit en aktiv vecka. Jag har...
...varit busig. För jag hade inte berättat för någon alls nästan att jag skulle plåga mig och min arm fram till...
...det här! Den är inte riktigt klar än, sista finishen sker om en månad ungefär. Men himmel vad jag är nöjd redan.
Jag har fått en present också. En sen födelsedagspresent av min superbraiga man. Det här fina iPhone-skalet har färdats hela vägen från Etsy i California hem till mig. För att den var grön och för att den passade mig, tyckte han. Min karl.
Sist och minst (bokstavligt talat: minst) har vi gullat med den här lilla tio-dagars-Theo. Vilken liten goseunge ni skaffat fram Malin och Robin. Sjukt bra bakat.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Malin

va fiiiin bild :) vi jobbade bra med honom :):)

2012-08-10 @ 11:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0