Over and out.

For now. För imorgon vid den här tiden sippar jag förmodligen vin på en liten pittoresk uteservering i Paris. Jo, jag tackar jag. Feint ska det bli. Som bara den. Sytra mi och jag ska flanera som aldrig förr. Insupa kultur och atmosfär och vin. Verkligen V.I.N. Jag är lite lätt uppstressad över själva resan dit. Jag är inget fan av stora onaturliga plan. I mitt huvud är det inte rätt att flyga. Vi ska inte flyga och ett sådant stort ekipage borde inte kunna flyga. Period. Så håll tumme och tå för att jag klarar mig.

F.ö så vill jag avhandla ämnet Maria Montazami. Jag freakin älskar den människan. Hon är ju bara i en helt egen liga. Det finns liksom inga gränser för vad den människan kan kläcka. Och jag ÄLSKAR det. Hur många i dagens samhälle kan man räkna upp som så totally är sig själva. Fan ingen. Förrutom Montazami. Enough said. Hon förgyller lätt mina måndagar. Må så vara att hon är blåst som få, men ärligt är härligt. Som nya ramlösa-reklamen kommunicerar.

And off she go!

Hörs om inte förr nästa vecka.



Puss!


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag hoppas du inte har missat hennes blogg. Hon skriver verkligen PRECIS som hon pratar, så himlans söt!

2010-04-28 @ 22:34:41
URL: http://frokenflygt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0