Vad har hänt.

I dag och händer senare då? Nja. Inget spektakulärt, men alltid något. Har lunchat med Karin. Det var trelvligt. God firre och inga kolhydrater. Bra gjort Mika. På vägen tillbaka till kontoret såg jag två högpreggos krama varandra. Eller ja, förtydligande, FÖRSÖKTE krama varandra. Det såg ohyggligt roligt ut när de försökte nå varandra över deras enorma magar. Fnissandes gick jag därifrån och tänkte i mitt stilla sinne att, det där klarar jag mig utan.
Förövrigt. Till ytterligare en oväsentlighet. I går anlände mina två übersvettiga, relativt ofräscha knäskydd i ett vadderat kuvert. De glömdes i Bollnäs över påsk och har varit ytterst saknade. Det var ett fint möte vi hade i går i hallen. I kväll ska vi dock förenas på riktigt i en springtur. Jag och Marie, skydden, backarna och intervallerna i Slottskogens kvällssol. Känner mig laddad. Sen sova. Längtar redan.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0