Knappt okej.

Alltså. Jag har haft en himla bra helg. Massa bio, trevligt sällskap och tidiga kvällar. Fantastiskt skönt. Men det är inte det som bör avhandlas. Det är vad jag har köpt i helgen som är relevant. Och jag skäms lite för det. Eller nej. Jag skäms. Mycket. Och då är det inte mina fantastiska skor från majorna-loppisen eller min söta blå klänning från samma loppis jag pratar om. Det är min jumpsuit. Min fejkade Onepiece som jag lite obekvämt inhandlade på Gina Tricot i helgen. Det är knappt okej. Jag vet det. Men till mitt försvar vill jag ändå påpeka att jag, till skillnad från otaliga 14-åringar i stan, inte planerar att visa mig offentligt i denna stora sparkdräkt. Den är för insidesbruk endast. Och åter endast. Well. Över till fördelarna med denna kreation. Den är så skön. Så skön att jag mer eller mindre levt i den hela helgen. Inne då såklart. Har till och med sovit i den i lördags natt. Oklart om jag kommer att fortsätta. Förmodligen kommer jag det. Den är fantastisk och det är lite pinsamt att jag äger den. Men den är ändå fantastisk.

En ytterst glad Mika, förklädd till förvuxen bäbis.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0