Att mysa in sig.

Det om något gillar jag. Att piffa, dona, göra om och göra nytt. Det är fantastiskt att måla upp bilder i huvudet om hur jag vill ha det. Det gäller allt egentligen, men framför allt heminredning såklart. Loppisfynda och möblera därefter. Nu senast i Bollnäs inhandlades både bordet och specerihyllan. Än så länge är det bara tepåsar, värmeljus och pennor som huserar i hyllan. Så rum för ännu fler saker finns. Inte bara köket ska pimpas i vår. Vardagsrummet ska också få sig en omgång. I helgen ska vi plocka på oss färgprover till en vägg just där. Och efter det väntar ny soffa. Så länge (och tills jag gör om igen) myser jag in det nygamla köket. Med på bild finner vi även våra nya tallrikar från Gustavsberg. Den ena riktigt fylld på goda nyttigheter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0