Insta(nt) fun.

En liten titt på New York genom Instagram. Och lite från hemma också. Från Verkligenheten som det också så fint benämns.

Alex första kvällen på Times Square, godaste frukosten på Tiny's little giant i Lower East. Och så taket på fint fik i Williamsburg.
Gata i Williamsburg, Flatiron Buildning (och en pluttig jag). Egopic från provrummet på Urban Outfitters.
Älskar mitt skal.
Redo för löpsäsongen. Nu. Jäklar. Minihamburgare (som ska springas bort) och kobror runt halsen.
Karln min hänger på High Line (parken på en gammalt pendelspår). Tyvärr inte direkt säsong där nu. Mest ruttna och ledsna plantor. Underliv på MoMa. Spännande. Hejdå-ölen på irländsk pub innan hemfärden påbörjades. Julpimpat och fint.
Efterdyningarna. Koppar i varsin fin färg. Utrensning av kläder (för att få plats med allt nytt) och så lilla jag med nya plagg.
Puss på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0