I går.

Jag har varit vissen. Still am, i och för sig. Feber och halsont. Och det sistnämnda har fått Alex att förbjuda mig från alla typer av fysisk aktivitet, såsom powerwalk och gym. Det är inget vidare. Men kanske är det bra, jag ska ju trots allt på galej i kväll och det vill jag ju såklart inte vara för risig för att missa. I går fick vi ändra på våra kvällsplaner som bestod i mac and cheese, öl och kvalitetstid på Hard Rock. Det blev i stället onlinepizza, film och ja, kvalitetstid. Och eftersom Alex redan hade gjort sig klar för att gå ut innan vi bestämde oss för att vara hemma, fick jag en extremt snygg kille helt för mig själv hela kvällen i stället. I nya kläder (noggrant utvalda av mig) kvällen till ära.


Även jag köpte mig ett par nya second hand-klänningar i torsdag då jag och mannen på bilden ovan gjorde stan. Mika mannekengar får bli nästa inlägg.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0