In på småtimmarna.

I går var jag och mina kära vänner och gamla vapendragare Marie och Tipp på after work. Vi möttes vid femtiden och ja, det blev lite senare än tänkt innan jag stapplade innanför dörren. Närmare bestämt 02.15. Förutom att vi hade väldigt trevligt har jag i dag dragit på mig en rejäl huvudvärk och allt känns allmänt lite slitet. Som sig bör kanske efter en after work av den kalibern. Att det spöregnar och blåser som bara Göteborgsväder kan bjuda på, gör ju inte peppen större direkt. Hm. Vad jag ska ta mig till med resterande timmar av dagen och kvällen återstår helt enkelt att se. Chansen att jag ger mig ut på någon sorts aktivetet ökar drastiskt om huvudvärken väljer att släppa sitt benhårda grepp om min stackars skalle. Det är då ett som är säkert.


Supersnyggona Marie och Tipplan.

Och en fredagsfixad jag.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0