Hej då och sjuktjej86.

Jag har dragit på mig någon form av bacill. Detta kände jag på mig redan lite i går kväll. Jag var och tog en hej då-öl med min älskade väninna Squeezy och var redan innan det trött och hängig. Det hela eskalerade under natten och nu ligger jag således inbäddad med raggsockor i soffan och tittar på Alex som tittar på fotboll. Nåväl. Hej då-ölen i går var för att Squeez ska tillbringa sommaren i Hälsingland. Den som ändå finge det. Så ett temporärt hej då med andra ord. Ett tråkigt sådant ändå. Just nu i min allmänna misär är tanken på min Ben & Jerrys i frysen det som håller mig vaken. Nu ska jag bli frisk igen. Puss och en nedan Squeez.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0