Och så...

...fikar vi lite till. Inser att det nu ser ut som att jag inte gör annat. Det gör jag såklart. Men inget direkt vettigt att skriva om här. Så ja, då blir det ännu ett fika-inlägg. De senaste dagarna har jag känt mig så fruktansvärt understimulerad och uttråkad. Jag har som hamnat lite i lite av en nedåtgående spiral med negativa tankar. Inte om allt, men om just den här arbetslösheten som jag befinner mig i. Jag vill att något ska ända, typ nyss, för nu behöver jag verkligen aktivera mig. Försöker göra vad jag kan, men de senaste dagarna har det inte känts tillräckligt. Och det är en obehaglig känsla av hopplöshet som ibland infinner sig. MEN, slut på gnällandet, både här och i verkligheten. Snart vänder det. Jag och karln har ju trots allt invigt både solbrillor och vårjacka i dag. Och ätit en himla god och onyttig kladdkaka. Bara en sådan sak.

Av sol och jeansjacka från second hand i San Fransisco...

...och av gofika...

...blir man såhär löjligt och tillfälligt glad.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Marie (Pitepullan)

Fina du! Det kommer ordna sig med jobb. Å en fråga... Vart har du hittat dom tjusiga skorna? Puss!

2012-03-13 @ 15:11:53
Postat av: k-s

det var ett par väldigt fina solbrills du införskaffat dej! alltid något att bli lite extra glad över :)

2012-03-13 @ 15:24:57
Postat av: moster Anna

Unnade mig en DUBBEL ESPRESSO på baren där under KINAKROGEN du vet.Den var stärkande!SOLSTRÅLADE som bara den....../kram ANNA

2012-03-13 @ 15:52:16
Postat av: Mika

Sötnosar!

2012-03-13 @ 18:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0