Sedan sist.

Som vi brukar säga. Nu var det ett tag sedan, sedan sist, figurerade på min lilla blogg. Så sedan sist...

...har jag haft den här utsikten till lunchdejt flera dagar den här veckan. Att jobba på Lindholmen är allt bra fint.
image description 
Jag har tagit färjan över till Järntorget i går...

...för att träffa min vän Marie över en flaska rosé och picknick på en filt.
image description
Där trivdes vi finfint...
image description
image description
...och jag passade på att tjuvfota Marie lite...
image description
...innan vi gick vidare till Temple Pub. Där vi inte drack Guiness, men annan öl.
image description
I dag har jag forsatt i samma anda.
image description
Med Lisa, sol och sallad.
I bland har man det allt annat än dåligt.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0