Valborg.

Det har ju varit Valborg. Det är säkert alla medvetna om. Min sådan var väldans fin. Säkert som många andras. Det som dock var speciellt med min Valborg var att den FAKTISKT var bra. I fyra år bakåt har min valborgsmässoafton varit katastrofal. De har innehållit allt från hjärteont till minnesluckor. Men i år var den fantastisk. Vi kickstartade den med rosé (årets första) i solen, innan vi skulle ge oss till The Rover för smurriga burgare. Väl på Rover stöter vi, hipp som
happ, på ett välbekant ansikte i form av Alexandra som var där med ett helt gäng. Det ena leder ju så lätt till det andra, och vips så var klockan ett och vi var hemma igen efter en mycket trevlig och spontan Valborg. Jag hoppas innerligt att aprils sista dag fortsätter att vara så här medgörlig kommande år också, och inte faller tillbaka in i gamla mönster.


Kommentarer
Postat av: moster Anna

Trevligt att ni trivdes på Valborg, Mika.kram, Anna

2012-05-03 @ 07:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0