Säga vad man vill...

Om att vara på förflyttande fossing. Men att vara hemmakatt är allt bra fint, det med. Det firar vi med att vägra fotbollsspektaklet. Tror inte mitt trötta jag överlever en till "hur känns det?". Spekulationer hit och dit. När det är dags så är det dags och sen är det match och sen är det slut. Det blir som det blir och blev när det är klart. Varför älta. Trötta, fantasilösa fotbollsfanatiker till reportrar och "experter". Nej. Tacka vet jag kvalitativ underhållning i form av Hänt Extra, lek med Supersocka och en kopp te. Det behövs det då inte för- och eftersnackas nått om. Förutom lite i skrift här då. Lite bara. Och hur det känns? Naaaaej, men det känns bra. Nöjd med kvällens insats och tar med mig det här upplägget inför framtida matcher, också. 


Puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0