FLS

Fredag.
Dagen började extremt tidigt. Jag och en kille till som har praktik på byrån skulle stå i monter för Beckerell (kreatörs utbildningen som jag har gått). Anyways, marknadsföringens dag kallades tydligen jippot. Frukost 06.45- check! Jag var inte särskillt pigg då kan jag säga. Och för första gången på flera veckor kunde jag och Alex gå upp samtidigt. Jag borde verkligen inte gnälla med tanke på att karln går upp vid den tiden varje jäkla dag, men lite gnäll måste jag ändå få framföra. Hela dagen ägnades åt förläsningar i sociala medier. Tro mig, jag kan tamejfan ALLT om twitter och dylikt nu. Jag ska nog börja tweeta tror jag. I pausmiglet stod vi i montern och det var faktiskt en väldigt givande dag på många vis. Mycket lärdom och många potentiella studenter till Beckerell.
När dagen på mässan var slut hade jag planer. Planer på att överaska tillhörande sambo på en riktigt mysfredag. Jag lagade mat, piffade mig och lägenhet och var allmänt överaskande all night long. Kvällen innefattade även champagne, jordgubbar doppade i choklad och en pokerturnering. Alex vann. Fasiken. Summa= Mycket trevlig kväll.

Lördag.
Lördagen spenderades till att börja med på stan. Vi trippade in med siktet inställt på välbehövlig up-date av garderob för Alex del. Och eftersom jag är lite av en guru i smakråd kunde det ju inte bli annat än lyckat. Vilket det blev. Snygga kläder till snygg karl. Kexigt värre.
Kvällen kom och vi hade bjudit över två lag. Kill-laget som skulle spela poker och tjej-laget som allmänt bara skulle bli berusade och tjejsnacka. Det blev mycket bra. Med den enda nackdelen att jag fick akutont i magen och blev halvt sängliggande från tolv och framåt. Magen snuvade oss på utgång men inte på trevligheter. Annelie, jag och Squeezy spenderade de sista timmarna med att bara ligga och prata och svallra om våra kärleksliv och allmänna ämnen som behövde avhandlas. Sjukt behövligt och trevligt.

Söndag.
Ja. Vad säga? Segheten har inga gränser. Mika trött.

Helgen i bilder som vanligt. Njut och förundras. Typ.









Puss!


Kommentarer
Postat av: Pappsen Wellander

Härligt! Här går det trivsamt till, minsann!

2010-04-25 @ 20:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0