Nu händer det.

Det är nu det händer. NU äntligen ska ni får en fet jäkla update. Kan vara en smärre överdrift. Vi får se hur mycket jag bjuder på.

Generellt sett så händer det inte så mycket just nu. Eller jo, det händer massor. Men det enda stället det händer något på är på jobbet. Jag är så läskigt trött nu på kvällarna. Att bara starta igång datorn i sig är en kraftansträning. Tack gud, för att man inte har nytt jobba varje vecka. Inte bara ska man sätta sig in i själva arbetet som man förhoppningsvis ska utföra, man ska också vara social och försöka komma in i gänget. Än så länge är jag gravt inriktad på att bara göra mitt jobb vilket innebär att den sociala biten blivit lite lidande. Men det kommer. Var så säker.

Förra fredagen var Alex mamma och hennes karl på besök här. Det stannade till på fredags kvällen eftersom de skulle till Falkenberg på namngivelse-party för Alex lilla brorson dagen efter. Vi mumsade mat på Göstas med tillhörande vin. Gött var det. Tyvärr kunde inte jag och Alex närvara på namngivelsen på lördagen då vi skulle på 25års fest på kvällen. Kanske inte känns som en fair anledning att skippa namngivelsen för en sån bagatell, men till saken hör den att Alex skulle vara Dj på festen och behövde hela dagen på sig för att rigga. Och jag i min tur var inte helt bekväm med tanken att åka själv. Så var det med det.

På lördagen var det alltså fest. På eftermiddagen hade jag en härlig dejt med Squeezy på stan. Vi flanerade, gjorde fynd och stannade till på Tranquilo för ett glas rosé i solen. Livsnjutare? Jo, jag tackar ja.

Kvällen och festen var mycket trevlig. Det åts, dansades och pratades.

Bilder från kvällen finns nedan. Enjoy.
(Nu tog orden slut för idag. Men som sagt, jag ska bättra mig. Jag gillar ju min blogg.)


Systrarna Lorentzon.






Kvällens kex till DJ.




Födelsedagsbarnet skakar loss med hennes sistah.





Puss och godnatt vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0