Påsken i Bollan.

Äntligen hemkommen till Göteborg. Lååånga mil och segt in general. Men det har det varit värt. Det har spelats spel, jag har tvångshållit katt, vi har ätit massor med god mat. Och vi har skakat på Tranan. Oj, vad vi har skakat. Lisa spelade fina bitar och jag och Elina gick starkt ut med en varsin tequila. Resten av kvällen är vad vi brukar kalla; historia.

Helgen i bilder. Enjoy.
































Imorgon är förövrigt första dagen på nya jobbet. Håll nu för f-n alla tummar och tår ni har för mitt välbefinnande.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Jinx

Fint sammanfattat, men please...bilden på mig är g-j!!!

2010-04-06 @ 20:50:07
Postat av: Fia

Glad påsk! :) Så hur vart första dan nu då? Kram

2010-04-09 @ 13:33:37
URL: http://sanderss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0