Allt och Inget no.2

Jag tror att jag ska göra det till en fin tradition här på le blogg, att ha "Allt och Inget" -inlägg med jämna mellanrum. Det är ju trots allt det bloggen heter. Jag inser ju att alla inlägg i stort sett handlar om just allt och inget. Men nu tänker jag mig rent namnmässigt ett par allt och inget i månaden. Jag är lat, jag orkar inte hitta på fyndiga rubriker varje dag. Okej? Okej. Anyways.

Vad har hänt i Miss Mikas liv de senaste dagarna värt att avhandla? Inte mycket. Jag laddar till tusen för påsk i Bollnäs. Alex gick att övertala. I told you so. Skönt att känna att man alltid får som man vill. Fin och behaglig känsla på nått sätt. Tanken med Bollnäs går ut på följande: tvångshållning av katt, kopiösa mängder ägg, M.I.G spelande, sömn, mys och en beskärd del alkoholhaltigt dryckintag. Klockan fyra i morgon beger vi oss. Hade ju hoppats i mitt stilla sinne på att få ta ut lite inarbetad komp-tid i morrn eftersom det är min sista dag. Men som alltid ser det ut att skita sig. Jag får ta ut de i pengar i stället, vilket i och för sig kan vara välbehövligt det med.

Någon mer än jag som känner för att gå påskkärring? Slå mig en pling så går vi all-in!

Puss!


Kommentarer
Postat av: Pappsen Wellander

Du och Alex är såååå välkomna hem!

2010-03-31 @ 18:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0