Det går bra nu kompis.

GT Guld. Roligt var det. Jag och några fler Beckerellare gick till Henke coh Zeljkos reklambyrå Raket innan galan skulle börja. Hetsade i oss en öl och begav oss sedan till Storan för att hjälpa till med att dela ut öl-biljetter och ordna upp i vår Beckerellmonter. Våra kataloger blev läskigt snygga. Vi var läskigt snygga. Våra annonser var läskigt snygga. Allt blev snyggt helt enkelt.

Det här med öl-biljetter och hur folk fungerar i samband med dessa är roligt alltså. Vet inte hur många exakt likadana kommentarer vi fick i stil med: "Höhö, kan man få ta dubbla kanske? Kom igen nu. Höhö" Varpå vi log lika sött varje gång och kontrade med: "Hihi, nej tyvärr. Försök inte."

Peter Apelgren var konfrenciär. Det var underhållande. Han bad alla Göteborgare om ursäkt för hans insatts i På spåret. Alltså för den delen när han missade att det var Göteborg de var på väg till. Inte okej för en urgöteborgare. Stämmningen var på topp. Och JAG har fått ett nytt JOBB. Det råkar vara så att jag ska börja som copywriter på Dragster. I alla fall i 6 veckor till att börja med. Dragster, som vilka även kammade hem förstapriset i går för bästa annons. Grattis till dem och grattis till mig för fan. Efter påsk infinner jag mig för tjänstgöring. Jag är så sjukt jäkla glad och peppad för att äntligen få chansen att jobba med det jag vill och är utbildad för. Så nu är både jag och Alex på väg in i branschen. Som sagt. Det går bra nu kompis.

På tal om påsk har jag inlett operation "övertala Alex att åka till Bollnäs". Det går ganska bra. Eller ja, det kommer att gå bra. Jag tror att han är mutbar.

Här kommer lite bilder från gårdagen. Enjoy.











Syns det att det var vi som ansvarade för öl-biljetterna? Hm.


Kommentarer
Postat av: marie

haha fy fan för det sista kortet!!! kan du inte photoshopa mig lite va... hehe!

2010-03-25 @ 09:39:26
Postat av: Pitepullan Marie

Härligt med jobbet!! =) Du är bäst. Puss Marie

2010-03-25 @ 10:23:21
Postat av: Mika

2010-03-25 @ 10:27:18
Postat av: Mika

Tack älskade vän! Känns sjukt bra! Hur går det med flyttpackningen? :)

2010-03-25 @ 10:28:01
Postat av: moja

Är såå glad för din skull.Grattis!Men har man fly,t,så har man.Leendet Mika,där sitter flowet!Kram

2010-03-25 @ 13:51:52
Postat av: Elisabeth

Hejhej! Hittade hit när jag googlade "gt guld". Jag letar nämligen efter bilder på mig och det fanns ju hela två stycken här! Grattis igen till jobbet. Vi ses då.



(Maries kompis)

2010-03-25 @ 18:42:23
URL: http://www.elsbth.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0