Ha-begär.

Och ett starkt sådant. Jag vill ha ett jobb inom det jag utbildat mig för. Klädstorlek 36. Obegränsat med pengar. En hundvalp kanske. Som inte behöver gå ut så ofta och som inte hårar. Och som man kan lämna själv i flera dagar i sträck utan att den lider. Sen vill jag även ha en välfylld garderob med läckerheter i tyg. Ett Nintendo Wii som jag ska spela Super Mario på. Jag vill äta ute varje dag. Inte bli fet av pizza och inte behöva träna. Not ever! Men det viktigaste är nog ett nytt jobb som stimulerar mig lite. Jag kryper på väggarna snart. Nog om detta. De som känner att de vill/kan stilla några av ovanstående behov välkomnas med öppna armar.

En annan mycket viktig fråga kvarstår också. Vad fan ska jag ha på mig i morgon på galan? Snackar vi partyklädd eller vardasgsnygg? Dagens i-lands problem. Men stort i Mikas lilla värld just nu. Jag borde verkligen fokusera på nått annat. Hm, bli världsförälder i Unicef eller nått. Det ska jag bli. När alla egna ha-begär är stillade. Ego? Jo jag tackar ja.

Parantes. Ni kanske tror att jag är en elak, självisk jäkel nu. Så jag vill gärna förtydliga att inlägget ska avnjutas med salt efter behag. Parantes.

Puss

Kommentarer
Postat av: marie

känner mer och mer ångest inför kläderna!! Om man ska ragga jobb måste man ju se topp ut ;) iiiii..

2010-03-23 @ 15:06:07
Postat av: k-s

miiiiika! du kan komma ut i arbetslösheten med mej! jag ser fram emot det som tusan och tänk på allt kul vi kunde hitta på tillsammans (ja, det är ett torfigt försök att ragga sällskap till min egen stundande arbetslöshet , jag vet!)

2010-03-23 @ 21:40:28
URL: http://dancingfairyfairy.blogg.se/
Postat av: Jinx

Baby-Jinx! Gratttttttis(Parentes med e) Puss : )

2010-03-24 @ 22:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0