I väntan på pizza.

Tiden kryper fram. Jag är hungrig. Snarare freakin' starved! Limpan är på väg hit till Götet för ett litet möte med Alex om nån hemsida (?). Så vi väntar på honom. Jag vill bara ha min pizza, även fast gamla vänner på besök alltid uppskattas.

Tänk vad tiden går. För bara ett år sedan gick vi i MF07-klassen och det känns då satan i gatan som flera decennier sedan. Många har flyttat. Det är inget "klassen" längre. Inte för att jag är "nostalgist, javisst!" men visst kan man sakna klass-sämjan ibland. Now a days ses vi ju alla så sällan. Anledningen till att jag kom att tänka på klassen är inte för att jag är hungrig tror jag, utan för att Alex poppar tveksamma disco-dängor här bredvid. Dängor som förmodligen kommer nötas sönder på Clabbes fest nästa lördag då Alex ska va DJ. KUL kommer det bli. Skaka loss med gamla vänner och smutta rödtjut. Förhoppningsvis kommer jag även fira mentalt att min första vecka på byrån gått bra. Om inte får jag väl dränka mina sorger, I guess. Nog om detta.

MF07. Fin klass helt enkelt.














Over and out.


Kommentarer
Postat av: Tipp

Jag saknar oss!!!

2010-03-31 @ 21:12:52
Postat av: Maaaaalin

JAAAAAG saknar våran klass..

2010-04-15 @ 07:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0