Konserter är trevligt.

I morgon ska jag och Alex på Kent. Jag gjorde en Kent-kupp i höstas då Alex fyllde år och köpte två biljetter till honom. Han är väl inte direkt ett fan men eftersom jag vill att han ska bli, var det ett perfekt sätt att få honom att gå med mig. Annars är det här min och Maries tradition egentligen, men eftersom Pite-pullan befinner sig i Piteå (vilket även framgår ganska tydligt av hennes smeknamn) så får Alex agera stand-in. Alltså, now a days kan jag ju inte direkt kalla mig tvättäkta Kent-fan då jag inte alls uppskattar deras senaste skiva märkvärt mycket. Kvarstår gör dock traditionen sedan ungdomens glada dagar; Man missar inte en Kent-turné. Så är det bara. Skrivet i sten.

Majmånad bjuder på Brewhouse och spelning med Johnossi som söta pojkvännen överaskade mig med. Ibland har man tur. Jag har ångrat mig nu, när jag blir stor ska jag bli latte-mamma och ha en jäkligt rik karl som bjuder med mig på konserter jämt. Jag kanske blir Fläjmsare i hjärtat dock. Only time will tell.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0