Mat-torka och Djur-obsession.

I några veckor nu har jag känt att hushållet lidigt av mat-torka. Inte att det saknas mat, utan att vi går runt på samma sorts föda vecka efter vecka. Jag har verkligen noll inspiration och man vill ju gärna att det ska gå snabbt, smidigt och vara någorlunda healthy. Många krav, so little inspiration som sagt. Förslag? Tips?

Det blev inget quiz i går. Det var fullt. Mycket tråkigt. I stället roade jag mig med storstädning. Som en liten jäkla pil flög jag fram över golven med en lätt panik-artad blick. Min strategi är att inte ens stanna upp och andas när jag väl sätter i gång. Då försvinner motivationen och jag inser hur jäkla tråkigt det faktiskt är. Läskigt skönt när det är klart dock.

I helgen kommer Mama-Jinx. Det ska bli mycket trevligt. Brunch och vardagsmys står på schemat. Jag tänker mig även Universeum. Det finns hajar där. Vad har drabbat mig egentligen? Har jag gått och blivit kulturellt-besatt på gamla dagar? Äh, det är nog bara min fascination vid djur som nått oanade proportioner.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Le Papps

Ditt abnorma djurintresse bottnar nog i att du är uuvuxen bland vargar och att vi tog hand om dig vid ett års ålder.

2010-03-16 @ 15:37:37
Postat av: Mama-Jinx

Ser fram emot helgmyseri, med eller utan kulturhysteri .....pusss : )

2010-03-16 @ 21:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0