Not always accordning to plans.

Men inte är jag bitter för det. Hysteriskadjur utlovades, de kommer förhoppningsvis nästa helg. Alex åkte till Ulricehamn i lördags istället och snowboardade. Sjysst att bara lämna mig så. Äh. Ingen fara skedd. Jag smidde nya planer och bestämde träff med Marie på stan i stället. Eftersom temat fortfarande var budget så gick vi till Maries karls fotobutik och tittade på fotoutställning och fick oss en välbehövlig återställare i form av billigt rödtjut i plastglas. Lätt värt. Efter denna trevliga utställning gick vi till franska-cafeét och fikade.

Kvällen avslutades med att jag snällt med bestämt avböjde en fest-invite och spenderade kvällen med välbehövlig ensamtid, ett glas vin och mina, dagen till ära, inköpta tulpaner.

Parantes. Vid 10 var jag så jävla uttråkad att jag gick och lade mig, ångrade bittert att jag inte följde med till festen, och blev väckt av en lätt salongsberusad karl vid 4 på natten. Parantes.


Kommentarer
Postat av: Jinx

Hade ju laddat för på dig poserande framför en och annan elefant, men naturhysteriska finns ju kvar....vad mysigt det ser ut i lägenheten, det lilla man ser : )

2010-03-07 @ 18:55:50
Postat av: marie

haha min kväll slutade typ likadant! ville typ lägga mig vid nio men patrick tvingade mig att vara vaken till 22.. ojojoj trodde inte det skulle bli såhär när man närmade sig 25 ;)

2010-03-08 @ 19:36:33
URL: http://mylifethroughanalog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0