Samma visa.

Ny vår. Samma gamla visa. Nytt nyttigt liv. Jomenvisst, och så är även fallet detta år. Varje jävla år när solen börjar titta fram drabbas man av akut självinsikt. Insikten om att vinterns dvala satt sig till rätta runt midjan. Till detta ska även sambo-kilon inräknas i kalkylen. Så denna vår är värre än någonsin (enligt mig själv). Mina kläder skriker för bättre passform och mina läskigt fula gå-skor är dammiga.
Det ändrades dock i måndags. Nyinflyttad som man är i Göteborgs västra stadsdelar upptäckte jag att det faktiskt bara tar 35 snabba minuter att gå hem från jobbet. Det är så min nya grej. Gå är inte särskillt jobbigt och man hinner avverka en halvtimmes mobil-pratande på vägen hem. Klockers. Beach (bitch) -10 here I come! I sommar ska vilken bikini som helst känna sig stolt på denna kropp. Jag svär. Typ...


Passar även på att nämna min kollega Christoffer. Han är av uppfattningen att mina sid-visningar kommer nå oanade höjder om jag skriver om honom. Han är ju en "rock-star". Yeah right. Vi får väl se.

Puss!


Kommentarer
Postat av: Fia

Who the fuck is Christoffer liksom? Hehe... ;)

2010-03-03 @ 13:21:33
URL: http://sanderss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0