Deadly virus.

This woman has been sick- very sick. Virus måste det ha varit. Började i tisdags. Mellan 4 och 5 på eftermiddagen för att vara precis. Det sa verkligen bara pang. Sen var jag död. Var helt borta i några timmar. Och detta trauma resulterade i att min kära karl otaliga gånger skrattade gott då jag helt obefogat började gråta. Värst var nog när jag upptäckte att jag var så svag att jag inte orkade skala en lök som han placerat framför mig. Haha, good memories. Som en kollega sa till mig i dag "Ja, vi följde din resan från att gå från en helt fungerade Mikaela till en mycket röd och glansig Mikaela. På bara någon timme".
Oavsett. Nu är jag bättre. Vill också påpeka att jag, under dessa två mycket traumatiska dagar, lyckades sätta i mig en 200g marabou utan problem. Bye bye GI. Hello soffpotät.
Över till något betydligt roligare. Nästa sommar. Den kommer utan tvekan gå till historien som en av de bästa sommrarna i familjen Wellander/Johanssons 24 åriga respektive 29 åriga liv. Nästa vecka tar vi första steget mot sommaren med flyg- och bilbokning och bokning av första natten in the freakin' states. Tre veckor planeras vi vara på drift i Lala-land. OMG! Det kommer bli magiskt. Sen kan ni även hålla datumet 18 juni lite öppet så där. Just in case.
Nu ska jag luncha med min partner in lunch-crime, Marie.
Puss och på återseende.

Kommentarer
Postat av: moja

Fasansfullt med detta hemska virus!! Gratulerar till din överlevnad.nyfiken i en strut är jag nu,vad händer 18juni?Vi kommer att pressa dig hårt här hemma!! Skönt lördagsmys önskar jag Er.KramMoja

2010-10-30 @ 16:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0