Det lilla monstret.

Nu ni kära vänner och ovänner. Det var fasiken länge sedan. Enligt min karl har jag massor att blogga om.
Det han så fint nämnde var (ehm, jag gör en punktlista).
*Min icke befintliga snusing.
Kommentarer till ovanstående: Det stämmer. Sedan i söndags är jag lycklig icke-snusare. Jag har periodvis denna vecka trott att jag ska avlida av nikotionbegär. Men det sjuka är att jag inte VILL har en snus för allt i världen och jag vet att mitt lilla "nikotin-monster" ligger i sina sista ynkliga dödsryckningar nu och alldeles, alldeles snart är han död. Då kommer jag absolut inte sakna snusarna what so freakin' ever.
*Vår resa till Egypten.
Kommentarer till ovanstående: Det stämmer. Vi ska på en helylle, svensson-semester i början på oktober. Vi ska ha all-inclusive. Det är lite skämmigt. Men det kan man väl vara värd? Va? Va? Va?
*Mitt jobb.
Kommentarer till ovanstående: Det stämmer. Jag har ett nytt jobb. Happy as a hippo. Jomenvisst, påse med marabou twist.
*Min lilla mini-bänk.
Kommentarer till ovanstående: Jag har köpt en bänk. Det är min snus-bänk. Jag älskar den, den är typ Mika, förbänksligad skulle man kunna säga. Kanonis.
Hm. Det var väl det han tyckte att jag skulle avhandla. Vette fasiken om jag bidragit till någon sorts skillnad i världen genom att avhandla detta. Men jag måste ju få fart på mitt bloggande igen. Så är det ju bara.
I kväll ska jag och Marie skåla skoningslöst på Skål. Vilket även blir mitt första alkoholintag som snus-fri brutta. Whish me luck. Senare blirre pirre och bubbel. Kombinationen kanske kan ifrågasättas, men inte i min värld. Och här bestämmer jag.
Önskar herrskapet en förträfflig helg och många fina berusade ögonblick!
Puss!

Kommentarer
Postat av: M-J

Fina punkter, men saknar en löparblogg, med nedräkning i form av tickande bomb,stapeldiagram över aktuell dagsform,syreupptagning,vilo/maxpuls och beräknad sluttid! puss : )

2010-09-13 @ 21:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0